Įstaigos pagrindinė veiklos rūšis – ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas. 

Įstaigos lopšelio grupėse ugdomi 1–3 m. amžiaus vaikai, darželio grupėse 3–6 m. vaikai, priešmokyklinėse grupėse 6–7 m. amžiaus vaikai. 

Veikia 11 grupių, 3 – ankstyvojo amžiaus, 6 – ikimokyklinio, 2 – priešmokyklinio ugdymo grupės.


Filosofija

Aktyvus vaikas – saugioje ir kūrybiškoje aplinkoje. 


Misija

Užtikrinti palankias asmenybės raidos ir ugdymo(si) sąlygas, padėti pasirengti mokytis mokykloje, saugoti ir stiprinti vaikų fizinę ir psichinę sveikatą, perteikti tautines tradicijas.


Vizija 

Lopšelis-darželis „Eglutė“ – inovatyvi, atvira visuomenei įstaiga, skatinanti sveiką gyvenseną, turtinanti vaikų etnokultūros patirį ir puoselėjanti savitas tradicijas.


Ilgalaikiai prioritetai:

1. Kokybiško ugdymo paslaugų teikimas, siekiant kiekvieno vaiko individualios pažangos.

 2. Pedagogų profesinis tobulėjimas:

  • skaitmeninio raštingumo gilinimas;
  • dalyvavimas „eTwinning“, „Erasmus+“ projektinėse veiklose.


Lopšelio-darželio „Eglutė“ bendruomenę vienijančios vertybės

Pagarba: gerbiame kiekvieną bendruomenės narį, pripažįstame kito žmogaus poreikius, jausmus, skirtingus gebėjimus; pripažįstame kiekvieno laisvę būti savimi ir išreikšti save.

Atsakomybė: rūpinamės savimi ir kitais; atsakome už savo veiksmus, poelgius, žodžius; atsakingai ir laiku atliekame savo pareigas.

Tobulėjimas: esame atviri naujovėms, iniciatyvūs, nuolatos mokomės, reflektuojame savo veiklą ir dalinamės patirtimi, kartu siekiame bendrų tikslų; skatiname pozityvų profesionalumą ir asmeninį meistriškumą.

Saugumas – kuriame saugią, estetišką, jaukią fizinę aplinką ir emociškai pozityvius bei darnius bendruomenės narių tarpusavio santykius.

Bendradarbiavimas: bendravime ir bendradarbiavime vadovaujamės bendrais susitarimais, abipuse pagarba, tolerancija, pasitikėjimu, nuoširdumu.


Ugdymo vertybės:

  • Nuostata sveikai gyventi;
  • Laisvė kurti, drąsa veikti, bandyti;
  • Pagarba tautos kultūrai ir tradicijoms;
  • Harmoninga ugdytinio ir ugdytojo sąveika;
  • Orientacija į vaiką, jo poreikius, interesus, vaikų kultūrą.



2024 metais suformuluotas strateginis tikslas – teikti kokybiškas švietimo paslaugas saugioje šiuolaikinius reikalavimus atitinkančioje ugdymo(si) aplinkoje.

Iškelti prioritetai:

  • kokybiško visuminio ugdymo proceso, orientuoto į kiekvieno vaiko gebėjimus, asmeninę pažangą, organizavimas;
  • palankios ugdymo(si) aplinkos kūrimas skirtingų poreikių vaikams.

Metiniai veiklos tikslai:

  • įgyvendinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, sudarant sąlygas kiekvieno vaiko pažangai;
  • stiprinti bendruomenės narių profesinį tobulėjimą, lyderystę, kuriant į vaiko poreikius orientuotą ugdymo(si) aplinką.

Uždaviniai:

  • plėtoti vaiko gebėjimus, organizuojant integralų, vientiso pasaulio vaizdo kūrimosi sąlygojantį ugdymosi procesą;
  • vykdyti nuolatinę ir sistemingą kiekvieno ugdytinio pasiekimų ir asmeninės ūgties (pažangos) stebėseną ir refleksiją, tikslingai bendradarbiaujant ugdytojams;
  • tobulinti darbuotojų profesines ir asmenines kompetencijas, siekiant tobulinti ugdymo procesus Įstaigoje;
  • tobulinti ir kurti naujas edukacines aplinkas.







Atnaujinta: 2024-11-15