Įstaigos pagrindinė veiklos rūšis – ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas.
Įstaigos lopšelio grupėse ugdomi 1–3 m. amžiaus vaikai, darželio grupėse 3–6 m. vaikai, priešmokyklinėse grupėse 6–7 m. amžiaus vaikai.
Veikia 11 grupių, 3 – ankstyvojo amžiaus, 6 – ikimokyklinio, 2 – priešmokyklinio ugdymo grupės.
Filosofija
Aktyvus vaikas – saugioje ir kūrybiškoje aplinkoje.
Misija
Užtikrinti palankias asmenybės raidos ir ugdymo(si) sąlygas, padėti pasirengti mokytis mokykloje, saugoti ir stiprinti vaikų fizinę ir psichinę sveikatą, perteikti tautines tradicijas.
Vizija
Lopšelis-darželis „Eglutė“ – inovatyvi, atvira visuomenei įstaiga, skatinanti sveiką gyvenseną, turtinanti vaikų etnokultūros patirtį ir puoselėjanti savitas tradicijas.
Ilgalaikiai prioritetai:
1. Kokybiško ugdymo paslaugų teikimas, siekiant kiekvieno vaiko individualios pažangos.
2. Pedagogų profesinis tobulėjimas:
- skaitmeninio raštingumo gilinimas;
- dalyvavimas „eTwinning“, „Erasmus+“ projektinėse veiklose.
Lopšelio-darželio „Eglutė“ bendruomenę vienijančios vertybės
Pagarba: gerbiame kiekvieną bendruomenės narį, pripažįstame kito žmogaus poreikius, jausmus, skirtingus gebėjimus; pripažįstame kiekvieno laisvę būti savimi ir išreikšti save.
Atsakomybė: rūpinamės savimi ir kitais; atsakome už savo veiksmus, poelgius, žodžius; atsakingai ir laiku atliekame savo pareigas.
Tobulėjimas: esame atviri naujovėms, iniciatyvūs, nuolatos mokomės, reflektuojame savo veiklą ir dalinamės patirtimi, kartu siekiame bendrų tikslų; skatiname pozityvų profesionalumą ir asmeninį meistriškumą.
Saugumas – kuriame saugią, estetišką, jaukią fizinę aplinką ir emociškai pozityvius bei darnius bendruomenės narių tarpusavio santykius.
Bendradarbiavimas: bendraudami ir bendradarbiaudami vadovaujamės bendrais susitarimais, abipuse pagarba, tolerancija, pasitikėjimu, nuoširdumu.
Ugdymo vertybės:
- Nuostata sveikai gyventi;
- Laisvė kurti, drąsa veikti, bandyti;
- Pagarba tautos kultūrai ir tradicijoms;
- Harmoninga ugdytinio ir ugdytojo sąveika;
- Orientacija į vaiką, jo poreikius, interesus, vaikų kultūrą.

2025 metais suformuluotas strateginis tikslas – teikti kokybiškas švietimo paslaugas saugioje šiuolaikinius reikalavimus atitinkančioje ugdymo(si) aplinkoje.
Iškelti prioritetai:
- veiksmingas įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas, sudarant sąlygas kiekvienam vaikui mokytis pagal savo galias ir gebėjimus;
- vaikų sveikatos gerinimas, vykdant sporto, judumo ir sveikatos programas.
Metiniai veiklos tikslai:
- užtikrinti sąlygas visapusiškai vaiko raidai, ugdant emocinius, socialinius, pažintinius gebėjimus, skatinant vaiko smalsumą, saviraišką ir pasiruošimą mokyklai;
- plėtoti sveikatos stiprinimo ir saugojimo procesus Įstaigoje.
Uždaviniai:
- sudaryti edukacines sąlygas vaikams aktyviai dalyvauti ir kūrybiškai reikšti save šeimos, ugdymo įstaigos ir vietos bendruomenės gyvenime;
- užtikrinti kokybišką pedagoginį ir psichologinį vaikų ugdymosi poreikių ir pasiekimų vertinimą, plėtojant netradicinius, inovatyvius ugdymo (si) metodus;
- ugdyti sveikos gyvensenos poreikius ir įgūdžius, suteikiant žinių apie žmogaus sveikatai naudingus bei kenksmingus veiksnius;
- aktyvinti ugdytinių, tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą, stiprinant vaikų fizinę ir emocinę sveikatą.